"Ως ανθρώπινα όντα, η μεγαλοσύνη μας κείτεται όχι τόσο πολύ στην ικανότητά μας να αναμορφώσουμε τον κόσμο – αυτός είναι ένας μύθος της ατομικής εποχής - όσο στο να αναμορφώνουμε τους εαυτούς."

ΣΚΟΠΟΣ

EΣΩΠΙΑ- ΣΚΟΠΟΣ

Η δημιουργία μιας ακόμη παιδικής κατασκήνωσης που αναπαράγει το ίδιο και απαράλλαχτο μοντέλο αφύσικης ζωής που βιώνουμε μαζι με τα παιδια μας με λίγη δόση «οικολογίας» ως καρύκευμα, σιγουρα βρίσκεται εκτός των προθεσεών μας.
Σκοπός μας είναι η δημιουργία ενός περιβάλλοντος οπου η εννοια του χωρου της κατασκηνωσης θα αυτοπροσδιορίζεται από τη δυναμική των χαρακτηριστικών του συγκεκριμένου περιβαλλοντος. Με λιγα λογια, η κατασκηνωση θα γίνει μια προεκταση του ιδιου του χωρου και των εκάστοτε κατοικων του. Ένα περιβαλλον που θα ευνοεί την αλληλεπίδραση, την επικοινωνία και τη συνεργασία μέσα από εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες.
Η εμφαση που δινουμε στην κινηματογραφικη παιδεια (με ανάλογες δραστηριότητες, εργαστηρια, μινι-φεστιβαλ κλπ) απηχεί την προθεσή μας να παρεχουμε ένα εναλλακτικό περιβαλλον που θα εμπνέει και θα παρακινεί τα παιδια στην εκπαιδευτική διαδικασία, μεσω του κινηματογραφικού παιχνιδιού (animation κλπ) ενώ παραλληλα θα προωθεί την κιν/κη και οπτικοακουστική τεχνη ως το πλέον προηγμενο μέσο έκφρασης.
Αυτό σημαίνει ότι η οπτικοακουστική κατάρτιση δεν εννοείται εκτός ενός πλαισίου γενικότερης παιδείας που αλληλοσυμπληρώνεται και συνδιαμορφώνεται μέσα από τις άλλες τέχνες αλλά και από τις απαραίτητες δεξιότητες. Ετσι, με γνώμονα την επιτευξη ενός επιπέδου αυτάρκειας, οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν αρχές οικολογικής φυσικής διαβίωσης και ανάπτυξη σχετικών εργαστηρίων που θα δίνουν τη δυνατότητα στα παιδια να μαθαινουν βιωματικά και να συμμετεχουν ενεργα στη διαμορφωση των παραγόντων που καθορίζουν τη ζωή τους (περιβάλλον ,διατροφή, υγεία).

Μια πολύ εμπεριστατωμένη μελέτη που αγγίζει το μοντέλο που ονειρευόμαστε, μπορείτε να διαβάσετε στο κείμενο που ακολουθεί:

ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗΣ-ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ